17. september 2020
Najprej so bile sanje.
O ženski.
O udobju.
O lepoti.
O perilu.
Zgodba o Lisci se je začela leta 1955, ko so se entuziastične sanje začele spreminjati v resničnost. S trdim delom, pogumnimi idejami, z ljubeznijo do mode in strastjo do lepote je Lisca postala eden vodilnih ponudnikov perila in kopalk v jugovzhodni Evropi.
Evropski dizajn, unikatne kreacije, popolno prileganje, kakovost in udobje – to je le nekaj razlogov, da se ženske zadovoljno vračajo v prodajalne Lisca v več kot 40 državah. Fotografije pa so večni spomini na nekatere zgodovinske mejnike.
1955
Zgodba se je začela v majhni obrtni delavnici z ekipo 5 sodelavcev. V tistih časih so bili modrčki iz damasta in brokata in bolj okorni kot zdaj. Lisca je zaslovela z modrčkom Majda.

1969
Lisca je perilo nadgradila s kolekcijo kopalk.

1970
Ambasadorka prvega Liscinega modrčka push up je bila Saša Zajc, miss Evrope 1969.

1978
Tehnološko novost, lahkotne modrčke z oblikovanimi košaricami je uspešno predstavljala manekenka Nina Gazibara.

1995
Leta 1995 je Lisca začela nastopati pod enotno krovno znamko in oblikovana je bila nova celostna grafična podoba.

2012
Ponudbo za ženske je nadgradila moška kolekcija Lisca Men.

2019
Lisca je v Cannesu prejela prestižno nagrado creative excellence award 2019 kot »odličen primer podjetja, ki uspešno združuje tradicijo s sodobnostjo, pri tem pa veliko pozornosti posveča izboru materialov, hkrati pa se dinamično prilagaja spremembam na trgu. S kampanjo #ProudToBeMe pa je na trg uvrstila tudi inkluzivno in pomembno sporočilo pozitivne samopodobe in močne ženstvenosti.«


2020
Nova kolekcija – ženske hlačne nogavice!
