Loading..
For shipping to United States, please visit our Lisca English store.

ENOSTAVNA VRAČILA


1. ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom
Kupec ima pravico, da v 15 dneh podjetju Lisca d.d. Sevnica pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na e-naslov [email protected].Petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navedite odločitev, da od pogodbe odstopate (z vašim imenom in datumom oddanega naročila) ali pa izpolnite obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj.

2. VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 15. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz odstavka 1. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo.
V nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Lisca d.d. Sevnica ali pa ga pustite v enem izmed prodajnih mest Lisca iz seznama tukaj. Menjava blaga v poslovalnici ni možna.

Naslov podjetja za vračilo po pošti:
Lisca d.d. Sevnica 
Prešernova 4
8290 Sevnica – s pripisom Spletna prodaja.

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
Izdelkov s potiskom oziroma vezenjem ni mogoče vrniti ali zamenjati, saj gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

3. REKLAMACIJE pošiljke
Lisca d.d. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini Lisca.com. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov [email protected]. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Lisca d.d. Sevnica ali pa ga pustite v enem izmed prodajnih mest Lisca iz seznamatukaj.
Lisca d.d. Sevnica bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Lisca d.d. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.