O nas

Najprej so bile sanje. O ženski. O udobju. O lepoti. O perilu. Zgodba o Lisci se je začela leta 1955, ko so se entuziastične sanje začele spreminjati v resničnost. S trdim delom, pogumnimi idejami, z ljubeznijo do mode in strastjo do lepote je Lisca postala eden vodilnih ponudnikov perila in kopalk v Evropi.

Evropski dizajn, unikatne kreacije, popolno prileganje, kakovost in udobje.

To je le nekaj razlogov, da se ženske zadovoljno vračajo v prodajalne Lisca v več kot 40 državah. Nekaj utrinkov iz bogate, več kot 65-letne modne zgodovine pa si lahko ogledate spodaj.

Zgodovina

1955: Začetek

V majhni obrtni delavnici je ekipa 5 sodelavcev najprej izdelovala kravate in popravljala nogavice. A kmalu so ugotovili, da so modrčki redki in zelo iskani. Raziskali so trg, ostalo pa sta naredili domišljija in spretnost. V tistih časih so bili modrčki iz damasta in brokata in bolj okorni kot danes. Lisca je zaslovela z modrčkom Majda, s katerim je postala prepoznavna po vsej takratni Jugoslaviji.

1964: Vstop na tuje trge

Povpraševanja po ženskem perilu je bilo vedno več in včasih je bilo težko zadostiti potrebam trga. Podjetje se je širilo, za specifično znanje pa so bila organizirana posebna izobraževanja za šivilje, krojače ... Leta 1964 je Lisca uspešno prodrla na nemški trg, kmalu zatem pa je pričela s prodajo tudi v ostalih evropskih državah, Afriki, ZDA in na arabskem polotoku.

1969: Kopalke

Ljudje so konec šestdesetih vse pogosteje odhajali na počitnice in tako je Lisca lansirala tudi program kopalk. V modne modele so vključili znanje in izkušnje, ki so jih pridobili pri oblikovanju perila, kolekcija pa ni bila le udobna, pač pa tudi modna in zanimiva tako za domače kupce kot za tuje naročnike.

1970: Prvi push up modrček

V začetku sedemdesetih let je Lisca prvič predstavila push up modrček. Modrček Manuela se je zapenjal spredaj in bil eden najbolj prodajanih modelov vse do 90. let, njegova ambasadorka pa je bila Miss Evrope 1969 Saša Zajc.

1974: Novi proizvodni in skladiščni prostori

Sedemdeseta so bila obdobje velikih investicij. Končani so bili novi proizvodni in skladiščni prostori. Takrat najsodobnejše regalno skladišče je bilo največje v vzhodni Evropi. Uporabljati pa se je začel poslovni računalnik, prvi v tem delu Evrope. Lisca je tako za lokalno okolje postala tudi tehnološko središče.

1978: Revolucija v lahkotnost

Konec sedemdesetih se je zgodila še ena revolucija – Lisca je predstavila modrčke z oblikovanimi košaricami, kar je bila takrat velika tehnološka novost. Perilo je postalo lahkotnejše, košarice brezšivne in privlačne pod tanjšimi vrhnjimi oblačili. Na fotografijah je bila prepoznaven obraz Lisce znana slovenska manekenka Nina Gazibara. Modrček na sliki je bil uspešnica tudi v Sovjetski zvezi.

1983: Vrhnja oblačila

V letu 1983 je Lisca zaokrožila svojo ponudbo s programom ženskih bluz in majic, ki so ga potrošnice poznale pod imenom Foxy. Modne kreacije so bile predstavljene na različnih sejmih na področju takratne Jugoslavije, pa tudi v Düsseldorfu, Lyonu …, Liscine kreatorke pa so zanje prejele številne mednarodne nagrade. Zaradi potrebe po večji neodvisnosti pri nabavi kakovostnih materialov se leta 1983 ustanovi Inplet – lastno podjetje za proizvodnjo blaga za perilo.

1988: Drzne in barvite kopalke

Predvsem pri kopalkah so si ženske sedaj lahko privoščile več – prevladovale so močne barve in živahni vzorci, pa tudi drzni modeli. Ena izmed inovacij pri kopalkah so bile hlačke brez robov. Osemdeseta pa so zamajala modo tudi s prihodom tangic - hlačke so povsem razkrile zadnjico in porušile prenekatere družbene zadržke, Lisca pa jih je najprej predstavila nemškemu trgu.

1995: Krovna blagovna znamka Lisca

Devetdeseta leta je Lisca začela s sodelovanjem s številnimi priznanimi tujimi blagovnimi znamkami, oblikovala in izdelovala je perilo in kopalke zanje. A vedno več energije se je usmerjalo v gradnjo lastne blagovne znamke. Leta 1995 je tako Lisca začela nastopati pod enotno krovno znamko in oblikovana je bila nova celostna grafična podoba.

2002: Cheek by Lisca

Lisca je v Evropi uveljavljena kot elegantna, ženstvena blagovna znamka. V kolekcije pa v tem obdobju vključi še mladostne, igrive modele pod blagovno znamko Cheek by Lisca. Pomemben del kolekcije pa postane tudi seksi in ekstravagantno perilo, ki je danes prepoznavno pod linijo Lisca Selection.

2008: Spletna trgovina Lisca

Novo tisočletje je spremenilo način komunikacije in tudi prodajne poti. Vse pogosteje informacije iščemo na internetu, kjer se odločamo tudi za nakupe. Liscine izdelke je bilo v lastni e-trgovini tako mogoče kupiti že leta 2008.

2010: Širitev maloprodajne mreže

Prodajno mesto je obraz blagovne znamke, zato se je Lisca strateško usmerila v intenzivno širjenje prodajne mreže po Evropi. Prodajalne so opremljene v skladu Liscinimi merchandising standardi in ženskam omogočajo kar najbolj prijetno nakupovalno izkušnjo. Prodajaln pod logotipom Lisca je že preko 130, Liscini izdelki pa so prisotni tudi na številnih kornerjih specializiranih prodajaln perila.

2012: Lisca Men – prvič tudi perilo za moške

Lisca je znana predvsem kot blagovna znamka, ki skrbi za žensko lepoto. A znano je tudi, da so ženske tiste, ki najpogosteje kupujejo perilo za moške. Z vključitvijo novega programa perila za moške Lisca Men v kolekcijo, lahko zdaj na enem mestu izberemo udobna intimna oblačila za oba.

2013: Lisca by Ivana Šundov

Lisca je k sodelovanju povabila voditeljico, ki je tako v Sloveniji kot na Hrvaškem znana po svojem vedno urejenem slogu – Ivano Šundov. Oblikovanje vrhnjih oblačil je sprejela kot izziv, rezultat izkušenj, številnih pogovorov in premlevanj pa je bila kolekcija Lisca by Ivana Šundov, ki jo lahko obleče vsaka ženska in so jo sestavljali tisti kosi, ki morajo biti v garderobi vsake od nas.

2015: Gala modna revija ob 60-letnici

Lisca je večkrat zakrivila modne spektakle, o katerih se je še dolgo govorilo in so veljali za modni dogodek leta. 60. let modne ustvarjalnosti pa je Lisca kronala z gala modnim dogodkom v Portorožu, katerega so se udeležili tako poslovni partnerji iz tujine kot domača zvezdniška smetana. Spektakel je navdušil z izvirnimi kreaciji, ekskluzivno za to priložnost pa je bila oblikovana edinstvena, glamurozna in razkošna linija perila Lisca Prestige.

2018: ProudToBeMe in pozitivna samopodoba

Lisca se vse aktivneje vključuje v spodbujanje pozitivne samopodobe. Da smo ženske čudovite takšne, kakršne smo, in da videz ni edino, kar nas zaznamuje, sporoča tudi skozi kampanjo Proud to be me. Ženske različni oblik in velikosti so družbeno-odgovorno sporočilo pomagale širiti tudi na modnih dogodkih v središčih Ljubljane, Milana, Skopja in Beograda.

2019: V Cannes po nagrado »Creative Excellence Award 2019«

V sklopu mednarodnega dogajanja na sejmu Mare di Moda je Lisca prejela prestižno nagrado »CREATIVE EXCELLENCE AWARD 2019«. Organizatorji sejma nagrado vsako leto podeljujejo blagovnim znamkam, ki izstopajo z izjemno kreativnostjo, razvojem, inovacijami in kakovostjo.

Lisca je bila izbrana kot »odličen primer podjetja, ki uspešno združuje tradicijo s sodobnostjo, pri tem pa veliko pozornosti posveča izboru materialov, hkrati pa se dinamično prilagaja spremembam na trgu. S kampanjo #ProudToBeMe pa je lansirala tudi inkluzivno in pomembno sporočilo pozitivne samopodobe in močne ženstvenosti«.