Modno popotovanje, ki traja že 70 let. 1955. Majhna delavnica v Sevnici. Pogumne ideje, želja, strast. Sanje. Pridne roke, ljubezen, pozornost do vsakega šiva. Vztrajnost skozi desetletja. Prvi modrčki, prvi uspehi, zmage in izzivi. Vse do danes, ko s ponosom praznujemo in gledamo naprej. Skupaj.
1955
PREPROSTI ZAČETKI
V majhni obrtni delavnici je ekipa 5 sodelavcev najprej izdelovala kravate in popravljala nogavice. A kmalu so ugotovili, da so modrčki redki in zelo iskani. Raziskali so trg, ostalo pa sta naredili domišljija in spretnost. V tistih časih so bili modrčki iz damasta in brokata in bolj okorni kot danes. Lisca je zaslovela z modrčkom Majda, s katerim je postala prepoznavna po vsej takratni Jugoslaviji.
1964
NOVA OBZORJA
Povpraševanja po ženskem perilu je bilo vedno več in včasih je bilo težko zadostiti potrebam trga. Podjetje se je širilo, za specifično znanje pa so bila organizirana posebna izobraževanja za šivilje, krojače... Leta 1964 je Lisca uspešno prodrla na nemški trg, kmalu zatem pa je pričela s prodajo tudi v ostalih evropskih državah, Afriki, ZDA in na arabskem polotoku.
1969
KOPALKE
Ljudje so konec šestdesetih vse pogosteje odhajali na počitnice in tako je Lisca lansirala tudi program kopalk. V modne modele so vključili znanje in izkušnje, ki so jih pridobili pri oblikovanju perila, kolekcija pa ni bila le udobna, pač pa tudi modna in zanimiva tako za domače kupce kot za tuje naročnike.
1978
NOVA DOBA PERILA
Konec sedemdesetih se je zgodila še ena revolucija – Lisca je predstavila modrčke z oblikovanimi košaricami, kar je bila takrat velika tehnološka novost. Perilo je postalo lahkotnejše, košarice brezšivne in privlačne pod tanjšimi vrhnjimi oblačili. Na fotografijah je bila prepoznaven obraz Lisce znana slovenska manekenka Nina Gazibara. Modrček na sliki je bil uspešnica tudi v Sovjetski zvezi.
1995
LASTNA POT
Devetdeseta leta je Lisca začela s sodelovanjem s številnimi priznanimi tujimi blagovnimi znamkami, oblikovala in izdelovala je perilo in kopalke zanje. A vedno več energije se je usmerjalo v gradnjo lastne blagovne znamke. Leta 1995 je tako Lisca začela nastopati pod enotno krovno znamko in oblikovana je bila nova celostna grafična podoba.
2010
TRGOVINE
Prodajno mesto je obraz blagovne znamke, zato se je Lisca strateško usmerila v intenzivno širjenje prodajne mreže po Evropi. Prodajalne so opremljene v skladu Liscinimi merchandising standardi in ženskam omogočajo kar najbolj prijetno nakupovalno izkušnjo. Prodajaln pod logotipom Lisca je že preko 100, Liscini izdelki pa so prisotni tudi na številnih kornerjih specializiranih prodajaln perila.
2018
BODY - POSITIVITY
Lisca se vse aktivneje vključuje v spodbujanje pozitivne samopodobe. Da smo ženske čudovite takšne, kakršne smo, in da videz ni edino, kar nas zaznamuje, sporoča tudi skozi kampanjo Proud to be me. Ženske različnih oblik in velikosti so družbeno-odgovorno sporočilo pomagale širiti tudi na modnih dogodkih v središčih Ljubljane, Milana, Skopja in Beograda.
2025
ŽIVIM SVOJE ŽIVLJENJE
Lisca je osvežila svojo celostno podobo in predstavila nov slogan »Živim svoje življenje«. Ta jasno izraža filozofijo in vrednote blagovne znamke - samozavest, avtentičnost in vključevanje raznolikosti, ki jih znamka postavlja v ospredje. Sodobna preobrazba odraža zavezanost opolnomočenju žensk - da se v svojem telesu v vsakem trenutku lahko počutijo udobno in samozavestno ter oblikujejo življenje po svojih pravilih.